دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت: آزادگان چشم و چراغ ملتند
شنبه، 28 مرداد 1402
هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت صبح امروز شنبه 28 مرداد ماه 1402 با آزاده و جانباز سرافراز حاج محمد خالصی، پدر سرکار خانم حمیده خالصی از کارمندان این دانشگاه، دیدار و با لوح سپاس از رشادت‌های وی تجلیل کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در ابتدای این دیدار دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه رزمندگان دفاع مقدس گفت: آزادگان چشم و چراغ و همواره مورد احترام ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: امروز، ما هم به جهت تبریک و هم برای عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت شما آزاده‌ی قهرمان و خانواده محترم رسیدیم و از طرف جامعۀ دانشگاهی به شما سالروز ورود آزادگان را تبریک می‌گویم و خوشحالیم که فرزند شما همکار ما در جامعه دانشگاهی دانشگاه جیرفت است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت نیز طی سخنانی گفت: جامعه دانشگاهی جیرفت به شما که به موقع احساس تکلیف کردید و به دفاع از میهن عزیزمان برخاستید و شرایط جنگ تحمیلی را با گوشت و پوست لمس کردید و در ادامه با تاسی از اسیران دشت کربلا سختی‌ها و مرارت‌های اسارت را تحمل کردید، افتخار می‌کند.

در ادامه حاج محمد خالصی آزاده و رزمنده‌ی جنگ تحمیلی، ارزش کار رزمندگان دفاع مقدس را در مقابل واقعۀ عاشورا ناچیز دانست و افزود: هیچ مقامی در جنگ تحمیلی بالاتر از شهادت نیست و کاش من هم به شهدا پیوسته بودم و همواره حسرت آن را در دل دارم که ای کاش افتخار بهترین نوع مرگ که شهید شدن در راه خدا است را کسب کرده بودم.

گفتنی است در این دیدار که بمناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان برگزار شد، دکتر ارسلان برازنده معاون پشتیبانی و توسعه منابع، دکتر امیدعلی اسماعیلی‌پور معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر صالح سنجری معاون دانشجویی و دکتر زمانی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه جیرفت، نیز حضور داشتند.