دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

پیام تبریک رئیس دانشگاه جیرفت بمناسبت هفته قوه قضائیه
چهارشنبه، 1 تیر 1401
رئیس دانشگاه جیرفت به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه 7 تیر ماه 1360 این روز را به عموم فعالین و زحمتکشان این عرصه تبریگ گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، متن پیام دکتر حسین شکفته به شرح ذیل می‌باشد:

«قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) به عنوان رکن اساسی نظام و ستون اصلی بسط عدالت و کرامت انسانی، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی عهده‌دار است و جایگاهی بس والا در تعالی جامعه اسلامی و نقشی اساسی در حفظ بنیان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد و یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است.

این ایام فرصت مغتنمی است تا اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی، شروع هفته قوه قضاییه را خدمت مجموعه متعهد و خدوم این قوه، و به ویژه رئیس دادگستری، معاونان قضایی، دادستان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان جیرفت تبریک و تهنیت عرض نمایم.

توفیق روزافزون تلاشگران این عرصه را در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) از درگاه احدیت خواستارم.»

حسین شکفته - 1 تیر 1401