دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

پیام تبریک رئیس دانشگاه جیرفت بمناسبت هفته دولت و روز کارمند
چهارشنبه، 2 شهریور 1401
رئیس دانشگاه جیرفت با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر، شروع هفته دولت و چهار شهریور ماه روز کارمند را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

شروع شهریور ماه مزین شده است به نام مبارک و یاد شهیدان والامقام، و یادآور ماندگاری بزرگمردانی است که با ایمان و اخلاص برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند و هفته اول این ماه با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است.

شهیدان رجائی و باهنر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پر افتخار و در مسیر انقلاب برافراشتند تا که امروز در گذر زمان، بدست آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم مردمی، بیشتر از پیش در اهتزاز باشد.

این هفته فرصتی مغتنم است برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان ایران اسلامی به ویژه کارکنان و مدیران اجرایی جنوب استان کرمان و نیز چهارم شهریور ماه روز کارمند را به کارمندان خدوم و متعهد به ویژه یاوران علمی دانشگاه جیرفت تبریک عرض نموده و سلامتی این عزیزان و موفقیت آن‌ها را در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسین شکفته - رئیس دانشگاه جیرفت