دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر را گرامی داشت
پنجشنبه، 22 دی 1401
رئیس دانشگاه جیرفت با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را تبریک گفت و بر ارزشمندی جایگاه زن در اسلام تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت متن پیام دکتر حسین شکفته به شرح زیر است؛

سالروز ولادت باسعادت اسوه تقوی و معنویت حضرت فاطمه زهرا (س) یادآور جایگاه رفیع و مرتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

در حقیقت میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده، دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

  با گذشت قرن ها، انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر ارزش های اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد و موجب شد تا بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه های فاطمی از یک سو به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده مطرح شده و از سوی دیگر حضور فعال و سرزنده ای را در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و بزرگ‌داشت مقام زن را به همگان، به ویژه بانوان سرزمین ایران و به خصوص به بانوان و دانشجویان دانشگاه جیرفت تبریک عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ و منان سعادت و توفیقات روز افزون همۀ شما را آرزومندم.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت