دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

همایش مهدی یاوران در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
چهارشنبه، 25 آبان 1401
همایش مهدی یاوران با حضور امام جمعه جیرفت، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت، هیئت رئیسه و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جیرفت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، حجت الاسلام دکتر تارم امام جمعه جیرفت در این همایش با اشاره به سوره والعصر قرآن کریم گفت: ما باید خودمان و دیگران را برای ظهور امام زمان (عج) آمده کنیم.

حجت الاسلام دکتر تارم تصریح کرد: ایمان و عمل صالح یکی از نیازهای انسان منتظر است که باید برای فراهم کردن ظهور این دو را داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه برای برگزاری این همایش گفت: در راستای ترویج فرهنگ انتظار باید تلاش کنیم و این مهم یکی از برترین فعالیت های فرهنگی است.

رئیس دانشگاه جیرفت در ادامه این همایش با بیان این مطلب که همه برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای این همایش با دانشجویان بوده است، گفت: دانشجویان با برگزاری چنین همایش هایی باید توانمند شوند و کار های بزرگتری انجام دهند.

دکتر حسین شکفته افزود: دانشجو باید در دانشگاه مهارت کسب کند و در راستای رسیدن به هدف خود آموزش های لازم را فراگیرد.

وی با اشاره به دوران شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور بیان کرد: با همت دولت سیزدهم و رئیس جمهور محترم و همراهی همه مردم، شیوع این ویروس کنترل شد و توانستیم دوباره در خدمت شما دانشجویان باشیم و بسیار خرسندیم که شما در دانشگاه حضور دارید.

دکتر شکفته خاطرنشان کرد: دانشجویان روح دانشگاه هستند و حضور شما باعث طراوت در دانشگاه می شود، امیدواریم با حضور و تلاش خود در راستای آموزش و پژوهش های کاربردی تلاش کنید.

وی با بیان این مطلب که امام زمان (عج) شاهد و ناظر اعمال ما انسان ها است افزود: باید با اَعمال و رفتار خود، زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنیم.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گفت: در حاشیه این همایش سه غرفه (سه شنبه های مهدویت، حاج قاسم و ظهور و بینش مطهر) برپا شد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان این مطلب که برای ظهور یک حرکت و آمادگی جهانی لازم است افزود: در یکی از غرفه های نمایشگاه اقداماتی که حاج قاسم با راهنمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف برای زمینه سازی ظهور انجام داده اند، به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است این آیین به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و کانون مهدویت برگزار و با اجرای برنامه های متنوع و همچنین نمایشگاه همراه بود.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت