شرح وظایف
شرح وظایف
-
- تعیین خطمشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری در سطح دانشگاه
- - اجرای سیاستها و خطمشیهای دانشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری و استخدامی
- - تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
- - نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافهکاری و انتصابات، مأموریتها و انتقال کارکنان (هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی)
- - مطالعه و بررسی رشتههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه
- - انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی
- - ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
- - نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم
- - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق