شرح وظایف
شرح وظایف
-
- انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه.
- - برنامهریزی، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه مطابق با اولویتهای دانشگاه.
- - دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی.
- - نگهداری حساب و دفاتر اعتبارات بودجهای برحسب فعالیت و برنامههای اجرائی دانشگاه و نظارت بر اجرای بودجه واحدها.
- - بررسی و مبادله بودجه تفصیلی اعتبارات جاری و عمرانی با وزارت متبوع.
- - بررسی و مبادله موافقتنامههای مربوط به فعالیتهای عمرانی با سازمان برنامه و بودجه کشور
- - مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه.
- - انجام بررسیهای سازمانی به منظور برنامهریزی و برآورد نیروی انسانی موردنیاز دانشگاه.
- - تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط
- - انجام طرحهای مطالعاتی مربوط به اصلاح ساختار و تشکیلات سازمانی،ساختار نیروی انسانی، فرهنگ سازمانی، سیستمها و روشهای مورد عمل در دانشگاه
- - مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقهبندی مشاغل کارکنان.
- - برنامهریزی و نظارت در زمینه بررسی سیستمها، روشها و رویههای مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع، تسهیل در انجام کارها و انطباق با نیازهای جدید.
- - ارزیابی عملکرد و تهیه و تنظیم گزارش ادواری از اجرای برنامههای تحول اداری و بهرهوری در دانشگاه.
- - تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیتها و نیروها و عوامل موجود در دانشگاه و واحدهای تابعه به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی در مدیریت دانشگاه.
- - برنامهریزی برگزاری دورههای آموزشی کارکنان