صفحه نخست
شرح وظایف
تماس با ما
واحدهای تابعه
واحدهای تابعه
اداره کارگزینی، رفاه، بیمه و بازنشستگی
اداره تدارکات
اداره امور عمومی و نقلیه
دانشگاه جیرفت
/
دانشگاه
/
معاونتها
/
معاونت پشتیبانی و توسعه منابع
/
مدیر امور اداری و پشتیبانی
/
شرح وظایف
شرح وظایف
- تعیین خطمشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری در سطح دانشگاه
- اجرای سیاستها و خطمشیهای دانشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری و استخدامی
- تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافهکاری و انتصابات، مأموریتها و انتقال کارکنان (هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی)
- مطالعه و بررسی رشتههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه
- انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق