شرح وظایف

  • - تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری در سطح دانشگاه
  • - اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری و استخدامی
  • - تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی‌ربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
  • - نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه‌کاری و انتصابات، مأموریت‌ها و انتقال کارکنان (هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی)
  • - مطالعه و بررسی رشته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی‌ربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه
  • - انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی
  • - ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
  • - نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم
  • - انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق