دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دفاع مقدس می‌تواند الگویی باارزش برای تمام عرصه‌های کشور باشد
سه‌شنبه، 3 مهر 1403
رئیس دانشگاه جیرفت با تبریک اعیاد میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عرصه دفاع مقدس را الگوی بزرگ و باارزشی برای تمام عرصه‌های مدیریتی و سیاسی کشور دانست‌.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته یکی از شاخصه‌های مهم هشت سال دفاع مقدس را حضور جوانان در بخش‌های مختلف جنگ تحمیلی دانست و بیان داشت: کاش اکنون هم مانند دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های مدیریتی و سیاسی کشور بیشتر به جوانان اعتماد شود، چراکه جوانان این را در جنگ ثابت کردند که می‌توانند و کسانی که توانسته‌اند خطیرترین عرصه که جنگ است را مدیریت کنند، قطعاً کارهای دیگر را نیز می‌توانند به خوبی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: همواره برای انجام کارها و مدیریت امور تجربه کافی نیست و در بسیاری موارد ریسک‌پذیری یکی از ویژگی‌های مهم در مدیریت است که ثابت شده است با افزایش سن این ویژگی در انسان کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت امنیت کشور،‌ بیان داشت: کشور ایران در شرایط جغرافیایی قرار دارد که اسرائیل در غزه در حال نسل‌کشی بزرگی است؛ در جایی که مدعیان دفاع از حقوق بشر می‌بینند که این رژیمِ غاصب چگونه در حال کشتن کودکان و زنان است، اما ما نمی‌دانیم چه زمانی قرار است این مدعیان به این رفتار غیرانسانی واکنش نشان دهد؛ ما باید شکرگزار باشیم که در این شرایط و با وجود ناامنی در اطراف کشور، کشور ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

دکتر شکفته نقش هر فرد برای توسعه و پیشرفت کشور را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم نیست برای بهبود شرایط کشور کار بزرگی انجام دهیم، همین که وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، قطره قطره این انجام وظایف ما جمع خواهد شد و کشور به سمتی که باید پیش خواهد رفت.
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت