دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

تلاش کنیم بی انگیزگی را از جامعه دانشجویی بگیریم/با نسلی متفاوت مواجه هستیم
چهارشنبه، 4 مهر 1403
رئیس دانشگاه جیرفت در نشست اعضای هیات علمی دانشگاه که بمناسبت شروع سال تحصیلی برگزار شد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید با اشاره به اهمیت توجه به تدریس مناسب و تربیت دانشجوی کارآمد بیان داشت: ما با نسلی متفاوت روبرو هستیم و نباید آن‌ها را با زمان خودمان مقایسه کنیم و باید تلاش کنیم بی انگیزگی را از جامعه دانشجویی بگیریم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته با تسلیت بمناسبت درگذشت جمعی از هموطنان خدوم و زحمتکش در حادثه معدن طبس از تلاش‌های سال گذشته‌ تمام ارکان دانشگاه که منجر به جهش‌های بسیار خوب در حوزه‌های مختلف دانشگاه گردید، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: ما باید قدردان زحمات گذشتگان خود در این دانشگاه باشیم که حضور و وجود این دانشگاه مدیون تلاش‌های آن‌هاست. خرسندیم در سال‌های اخیر هم با زحمت‌های شما عزیزان ظرفیت‌های دانشگاه در ابعاد مختلف عمرانی، پژوهشی، آموزشی و فناوری شکوفا شد.

وی افزود: شرایط جامعه به‌نحوی پیش می‌رود و با نسلی رو به رو هستیم که باید در نحوه تدریس، برخورد با دانشجویان، هدف‌گذاری و ریل‌گذاری تغییر و بازنگری شود، این موضوع امکان‌پذیر نیست مگر با همراهی و همکاری شما اساتید عزیز.

رئیس دانشگاه جیرفت اظهارداشت: امروز دانشجو نیاز دارد تا  دیده شود. جوری با دانشجو ارتباط برقرار کنید که دانشجو با اطمینان به شما مراجعه کند و مشکلش را بیان نماید.

دکتر شکفته تاکید کرد: ما بخاطر وجود دانشجویان است که اینجا جمع شدیم و باید آن‌ها را ولی نعمت خود بدانیم. فاصله‌ها را با دانشجویان با دلسوزی کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه جیرفت بیان داشت: دانشجو امروز نیاز به توجه و امیدآفرینی  بیشتری دارد، جملاتی که موجب بی‌انگیزگی جوانان و آینده‌سازان جامعه می‌گردد را از ادبیات تدریس و کلاس خود حذف نماییم.

دکتر شکفته با اشاره به چالش‌های آینده کشور گفت: اینها آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند و بهترین آموزش را برای دانشجویان در نظر بگیریم.

وی تلاش وحدت، همدلی، گذشت بیشتر و احترام متقابل را زمینه تسریع در امور دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: این دانشگاه تا اینجا که رسیده حاصل تلاش چندین نسل پرتلاش است و بخشی از آن‌ها امروز در مقام  پیشکسوت دانشگاه محسوب می‌شوند و باید احترام شوند.
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت