دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

ادامه برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه جیرفت به صورت مجازی
پنجشنبه، 14 فروردین 1399
ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و گذر پیروزمندانه مردم ایران و جهان از بحران ناشی از ویروس منحوس کرونا به استحضار می رساند؛ ادامه برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه جیرفت به صورت مجازی از تاریخ 16 فروردین 1399

به نام خدا

اطلاعیه شماره 3 : ادامه برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه جیرفت به صورت مجازی

از تاریخ 16 فروردین 1399

قابل توجه اساتید و دانشجویان گرامی

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و گذر پیروزمندانه مردم ایران و جهان از بحران ناشی از ویروس منحوس کرونا به استحضار می‌رساند:

پیرو تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و بخشنامه های واصله از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه از روز شنبه مورخ 16 فروردین ماه 1399 تا اطلاع ثانوی (بجز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها) همچنان به صورت مجازی انجام خواهد شد. لذا ضمن تقدیر از همراهی اساتید و دانشجویان عزیز در پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه تا کنون، بدینوسیله در خواست می‌شود طبق برنامه هفتگی نسبت به برگزاری کلاس درس اقدام نموده و حضور دانشجویان را ثبت نمایند. همچنین از دانشجویان محترم تقاضا می شود جهت حفظ سلامتی خود و جامعه تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری نمایند.

همکاران محترم در صورت داشتن مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در این خصوص می‌توانند با آقای مهندس سالاری مسئول فناوری(IT) دانشگاه تماس حاصل نمایند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه قبلی دانشگاه در این خصوص روی وب‌سایت دانشگاه (/FA.aspx) مراجعه کنید و با کلیک لینک آموزش مجازی در قسمت خدمات الکترونیک و یا لینک  http://online.ujiroft.ac.ir  وارد صفحه ورود به کلاس مجازی شوید. برای دانشجویان عزیز شماره دانشجویی و کد ملی به عنوان یوزر و پسورد جهت ورود به سامانه انتخاب شده است. اساتید محترم می توانند یوزر و پسورد خود را از مدیر گروه مربوطه دریافت نمایند.

برای اطلاعات تکمیلی و آموزش سامانه فایل های راهنما را از لینک زیر دریافت و مطالعه فرمایید:

فایل راهنمای اساتید:

/JiroCMS/Files/Upload/Websites/FA/etelayeha/98/majazi/teachers.pdf

فایل راهنمای دانشجویان:

/JiroCMS/Files/Upload/Websites/FA/etelayeha/98/majazi/students.pdf

 

روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه جیرفت

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه