دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

اطلاعیه بازگشایی کلاس های آموزشی دانشگاه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401
ضمن عرض تبریک سال نو، نظر به مصوبه هیات رئیسه محترم دانشگاه به اطلاع می رساند: از تاریخ 14 فروردین 1401 تمامی کلاس های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و از تاریخ 20 فروردین 1401 تمامی کلاس های دانشجویان کارشناسی ورودی 98 و ماقبل آن (به جز دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی) بصورت حضوری ادامه خواهد یافت.

اطلاعیه بازگشایی

بسمه تعالی

 

قابل توجه دانشجویان گرامی

ضمن عرض تبریک سال نو، نظر به مصوبه هیات رئیسه محترم دانشگاه به اطلاع می رساند:

-       از تاریخ 14 فروردین 1401 تمامی کلاس های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و از تاریخ 20 فروردین 1401 تمامی کلاس های دانشجویان کارشناسی ورودی 98 و ماقبل آن (به جز دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی) بصورت حضوری ادامه خواهد یافت.

-       تصمیم گیری در خصوص حضوری شدن کلاس های دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشجویان کارشناسی ورودی 99 و 1400 متعاقبا انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

-       تمامی امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی و همه ورودی ها در نیمسال جاری (4002) بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

-       دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه مقطع کارشناسی، درخواست اولیه خود را از روز چهار شنبه 10 فروردین ماه لغایت روز جمعه 12 فروردین ماه از طریق سامانه سماد به آدرس https://dining.ujiroft.ac.ir ثبت نمایند و پس از بررسی اولیه در صورت داشتن شرایط دریافت خوابگاه می توانند از 14 فروردین ماه تا 16 فروردین ماه نسبت به ثبت اتاق خود از طریق سامانه فوق اقدام نمایند. در صورت مشکل با شماره 43347703-034 در ساعات 8 الی 14 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تبادل پیام سامانه سماد مشکل خود را اعلام نمایید. ضمناً دانشجوهای تحصیلات تکمیلی غیربومی برای دریافت خوابگاه خود از مورخ 14 فروردین ماه به صورت حضوری به امور دانشجویی-واحد خوابگاه مراجعه نمایید. دانشجویان گرامی برگه کارت واکسن خود را باید در بدو ورود به خوابگاه به سرپرست خوابگاه تحویل و جهت تکمیل فرم های مربوطه به واحد بهداشت دانشگاه مراجعه نمایند.

-       با توجه به شرایط پاندومی کرونا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور علاوه بر همراه داشتن وسایل شخصی همراه داشتن مواردی شامل بالشت، پتو، تشک و ملحفه نیز الزامی می باشد.

-       با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان دانشجویان گرامی می توانند از طریق سامانه سماد به آدرس https://dining.ujiroft.ac.ir از روز پنج شنبه مورخ 11 فروردین ماه الی 16 فروردین ماه نسبت به رزرو وعده های غذایی (افطار و سحر) خود اقدام نمایند. به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی فقط توزیع وعده های غذایی (افطار و سحر) در رستوران های دانشجویی انجام خواهد شد و امکان صرف غذا میسر نمی باشد (لازم به ذکر است هر وعده غذایی فقط به شخص دانشجو تحویل داده خواهد شد). همچنین زمان توزیع وعده های غذایی به صورت همزمان خواهد بود و منوی غذایی از طریق سامانه سماد به آدرس https://dining.ujiroft.ac.ir قابل مشاهده می باشد.

-       ضروری است دانشجویان عزیز جهت حضور در دانشگاه کلیه پروتکل های بهداشتی نظیر تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا، استفاده دایمی از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی را حتما رعایت نمایند.

 

دانشگاه جیرفت
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت