دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

ارتقاء 2 تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه جیرفت به مرتبه دانشیاری
شنبه، 7 خرداد 1401
بر اساس تصمیم هیات ممیزه دانشگاه شهید باهنر، دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه جیرفت از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاء یافتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر امیدعلی اسماعیلی پور معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت در این باره بیان داشت: بر این اساس دکتر سعید حاجی رضائی از گروه علوم و مهندسی شیلات و سرکار خانم دکتر الهام رفیعی ساردوئی از گروه مهندسی طبیعت به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.

وی ضمن تبریک به این افراد، بیان داشت: موجب خوشحالی است که رشد علمی اعضای هیات علمی دانشگاه و ارتقاء مرتبه آن‌ها در سال جاری روندی صعودی داشته است و امیدواریم در آینده شاهد افزایش هرچه بیشتر تعداد اعضای هیأت علمی با مرتبه دانشیاری و ان‌شاالله استادی در دانشگاه باشیم.

دکتر اسماعیلی‌پور با اشاره به شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیان داشت: توجه به جنبه‌های دانش‌بنیان و نیز توجه به نیازهای جامعه مورد توجه وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. در این راستا از طرح‌ها و پروژه‌هایی که در این مسیر باشند، حمایت‌های خوبی می‌شود.
 
وی افزود: یکی از طرح‌های وزارت علوم برای ارتباط موثر اعضای هیات علمی با جامعه و صنعت ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت می‌باشد و اعضای هیأت علمی برای تبدیل وضعیت استخدامی باید در این طرح‌ها شرکت نمایند.