دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

ارتباط بین المللی دانشگاه جیرفت با دانشگاه مقدونیه غربی
سه‌شنبه، 17 خرداد 1401
در راستای افزایش تعاملات بین المللی دانشگاه جیرفت، روز گذشته در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری و ارتباط فی مابین دانشکده کشاورزی این دانشگاه با دانشگاه مقدونیه غربی در کشور یونان، اولین جلسه به صورت مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر محبوبه شیرانی مشاور رئیس دانشگاه جیرفت در امور بین الملل در این باره بیان داشت: روز گذشته (دوشنبه 16 خرداد 1401) یک جلسه آنلاین مشترک بین برخی از اعضای دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت و اعضای دانشکده کشاورزی دانشگاه مقدونیه غربی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه روسای دانشکده کشاورزی دو دانشگاه به معرفی دانشکده و اعضا و امکانات آموزشی و پژهشی خود پرداختند و در مورد پتانسیل‌ها و زمینه‌های همکاری صحبت نمودند.

دکتر شیرانی بیان داشت: در این جلسه زمینه همکاری‌های مشترک بین دو دانشگاه شامل اجرای پروژه‌های مشترک، تبادل دانشجو و نیز نگارش مقالات مشترک مشخص گردید و مقرر شد اعضای دو دانشکده برای اجرای این اهداف با هم در ارتباط بیشتر باشند.

شایان ذکر است چندی پیش یک تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مقدونیه غربی و دانشگاه جیرفت منعقد و امضا شده است که پیرو آن تصمیم بر انجام همکاری‌های مشترک بین دانشکده‌های مختلف دو دانشگاه گرفته شد.