دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی
شنبه، 2 مهر 1401
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جیرفت ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه (پذیرش با آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی) در سال 1401، اطلاعیه و فرم‌های لازم برای ثبت‌نام را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، بنا به این اطلاعیه ثبت‌نام طی دو مرحله غیرحضوری‌ (بصورت اینترنتی) و حضوری مطابق توضیحات در اطلاعیه (فایل پیوست) انجام می‌شود.

مرحله غیرحضوری ثبت‌نام از تاریخ یکشنبه 3 مهر 1401 لغایت پنج‌شنبه 7 مهر 1401 و به صورت اینترنتی می‌باشد (دستورالعمل در فایل اطلاعیه موجود می‌باشد).

مرحله دوم ثبت‌نام که به صورت حضوری برگزار می‌شود از تاریخ یکشنبه 10 مهر 1401 لغایت سه‌شنبه 12 مهر 1401 با مراجعه حضوری به دانشگاه (جیرفت، کیلومتر 8 بزرگراه خلیج‌فارس - دانشگاه جیرفت - اداره آموزش) انجام می‌شود و ثبت‌نام قطعی منوط به انجام ثبت‌نام حضوری می‌باشد.

لازم به توضیح است که اطلاعات کامل و راهنمای ثبت‌نام در اطلاعیه پیوست موجود می‌باشد و کلاس‌های درس برای همه دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی (روزانه و شبانه (نوبت دوم)) از روز یکشنبه 10 مهر 1401 به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
برای دانلود اطلاعیه و فرم‌های لازم می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام نمایید.