دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

به مناسبت هفته پژوهش: رویداد استارت‌آپی دانشجو در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.
چهارشنبه، 16 آذر 1401
رئیس پردیس علم و فناوری جنوب کرمان گفت: به مناسبت هفته پژوهش رویداد استارت آپی دانشجو با هدف تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری برای دانشجویان با هدف زمینه سازی یادگیری تبدیل ایده های نو به محصولات فناورانه و دانش بنیان در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسینی در نشست برنامه­ ریزی "رویداد استارت‌آپی دانشجو" که با حضور دبیران انجمن های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه در پردیس علم و فناوری دانشگاه جیرفت برگزار شد افزود: دانشگاه جیرفت بعنوان دانشگاهی کارآفرین و جامعه محور در منطقه جنوب کرمان در حال ایفای نقش است و در نظر دارد که از طریق این قبیل رویدادها و معرفی اقتصاد دانش­بنیان، دانشجویانی تربیت کند که بعنوان سفیران فناوری در حوزه دانش­بنیان در منطقه و کشور نقش ایفا نمایند.

در ادامه این نشست دبیران انجمن­های علمی به بیان نظرات و راهکارهای خود در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد پرداختند و از محل برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری جهت اقدامات بعدی بازدید به عمل آمد.

لازم به ذکر است که افتتاحیه رویداد استارت­آپی دانشجو (ویژه دانشجویان دانشگاه جیرفت) در تاریخ 22 آذرماه می باشد و فرآیند رویداد با برگزاری سلسله کارگاه­ها و منتوریگ و مشاوره تیم­ها تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت و در پایان از 3 تیم برتر و تیم شایسته تقدیر خواهد شد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت