دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

اولین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه جیرفت برگزار شد.
پنجشنبه، 22 دی 1401
اولین نشست کمیسیون دائمی دور اول هیات امنای دانشگاه جیرفت، در تاریخ 21 دی ماه 1401 با حضور جناب آقای سعید رضایی معاون مرکز هیات های امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر امید رضایی فر رئیس کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه جیرفت، مهندس الهامیان نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت و دبیر کمیسیون دائمی و سایر اعضای حقیقی کمیسیون دائمی در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در ابتدای این نشست دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های جناب آقای دکتر زلفی گل مقام عالی وزارت عتف گفت: استقلال هیات امنای دانشگاه جیرفت یکی از حمایت های مهم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود که در راستای توسعه همه جانبه دانشگاه جیرفت صورت پذیرفت، که بسیار قدردان این مهم هستیم.

 دکتر شکفته افزود: دانشگاه جیرفت با بیش از چهار هزار دانشجو، پنج دانشکده و 120 عضو هیات علمی تمام وقت توانسته در منطقه جنوب کرمان فعالیت خود را در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ادامه دهد.

 وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم این دانشگاه وجود اعضای هیات علمی جوان، نخبه و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی است که انگیزه ای بسیار خوب دارند و می توان رشد چشمگیر دانشگاه را در یک دهه اخیر ملاحظه کرد.

 وی با اشاره به وجود مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ظرفیت های مهم این دانشگاه وجود مزرعه آموزشی و تحقیقاتی به وسعت 270 هکتار است که در این مزرعه گاوداری، مرغداری، باغ نخیلات و زمین زراعی وجود دارد، که با وجود این ظرفیت دانشجویان و اعضای هیات علمی فرصت مناسبی برای اجرای طرح های تحقیقاتی خود دارند.

 دکتر شکفته همچنین گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه های پژوهشی و فناوری، کارآفرینی، آموزشی، فعالیت های علمی بین المللی، فرهنگی، دانشجویی، عمرانی، اداری، بودجه و مالی دانشگاه ارائه نمود.

 در ادامه این نشست حدود 20 دستورکار مربوط به حوزه اداری، مالی، آموزش، پژوهش و دانشجویی مطرح گردید، که پس از بحث و تبادل نظر عینا و یا با اعمال اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت