دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه جیرفت برگزار شد
سه‌شنبه، 18 بهمن 1401
جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور امام جمعه جیرفت، هیئت رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت حجت الاسلام و المسلمین دکتر تارم امام جمعه جیرفت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر در واقع پیروزی حق بر باطل بود.

وی تصریح کرد: مردم ما، بصیر و آگاه هستند و همواره پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و امسال نیز با حضور پر رنگ خود یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار جهانی خواهند زد.

در ادامه این آیین رئیس دانشگاه جیرفت ضمن گرامی داشت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر و همچنین ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور است.

دکتر حسین شکفته افزود: پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری در بسیاری از حوزه ها داشتیم.

وی تصریح کرد: مهمترین تفاوت امروز کشور با قبل از انقلاب عزت مندی مردم است زیرا قبل از انقلاب تنها عده ای اشرافی گری داشته و همه مردم را برده خود می دانستند اما امروز هر شخص توانمندی که بتواند جایگاه خود را پیدا کند در عرصه های مختلف به مردم خدمت می کند.

دکتر شکفته با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه پزشکی، نانو، هسته ای و سامانه های موشکی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در هیچ یک از این حوزه ها ورود پیدا نکرده بودیم ام امروز در بین ده کشور برتر دنیا هستیم.

رئیس دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که دولت سیزدهم همه تلاش خود را برای پشرفت کشور انجام می دهد بیان کرد: در این دولت سرعت حرکت کشور دو چندان شده  است و پروژه هایی که چندین سال بر زمین مانده بود یکی پس از دیگری در حال بهره برداری است.

دکتر شکفته در پایان از همه آحاد مردم به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت