دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

به مناسبت دهه فجر: ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران دانشگاه جیرفت به بهره برداری رسید
چهارشنبه، 19 بهمن 1401
به مناسبت دهه فجر: ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران دانشگاه جیرفت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستان جیرفت و هیئت رئیسه، جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه جیرفت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: این پروژه با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال با زیر بناء 151 متر مربع احداث شده است.

دکتر شکفته تصریح کرد: ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران شامل اتاق مشاوره، اتاق پزشک و همچنین اتاق سرپرستان می باشد، که مجهز به گیت های ورود و خروج شده است.

وی با بیان این مطلب که همه تلاش خود را برای رفاه دانشجویان به کار می گیریم خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات شامل یخچال، گلیم فرش، اسپلیت، ماشین لباس‌شویی و ... برای خوابگاه‌های دانشجویان خریداری شده است.

دکتر شکفته بیان کرد: در راستای رفع مشکلات دانشجویان در حوزه های مختلف نیازمند همراهی مسئولان به ویژه نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان جیرفت هستیم.

  

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت