دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

نشست صمیمی هیئت رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه جیرفت برگزار شد.
پنجشنبه، 4 اسفند 1401
نشست هیات رئیسه دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه جیرفت در راستای برنامه ریزی برای ترم جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های اعضای هیات علمی گفت: در ترم گذشته تلاش شد همه کلاس ها و کارگاه های عملی به صورت کامل برگزار شود و این مهم با همت شما اعضای هیات علمی به ثمر نشست.

دکتر شکفته با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت نیاز به توسعه دارد بیان کرد: امروز باید تلاش کنیم و در همه حوزه ها جذب رشته داشته باشیم و نمی توانیم تنها در برخی رشته ها رشد کنیم و ادامه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست هیات امناء دانشگاه جیرفت تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه فنی و مهندسی مجوز های جدیدی بگیریم و در همین راستا رشته های جدیدی نیز جذب کنیم.

دکتر شکفته با بیان این مطلب که رشد بودجه دانشگاه جیرفت بسیار خوب بوده است خاطرنشان کرد: با تلاش همه معاونت ها و بخش های مختلف دانشگاه توانستیم بودجه دانشگاه را رشد قابل توجه دهیم و این مهم مرهون تلاش همه حوزه ها است.

رئیس دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که در سال گذشته همه تلاش مجموعه دانشگاه جیرفت برای توسعه همه جانبه بوده است افزود: در همین راستا تلاش شد معاونین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه حضور یابند که این حضور ثمرات خوبی داشته است.

وی از تخصیص بیش از بیست میلیارد ریال اعتبار و خرید تجهیزات برای سراهای دانشجویی خبر داد که این مهم یکی از ثمرات این سفر بود.

 دکتر شکفته به جذب بیش از 20 رشته گرایش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت در یکسال گذشته توانستیم با ارتقا اعضای هیات علمی بیش از 20 رشته گرایش جذب کنیم که این مهم ثمره کار همه مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه بود.

وی با اشاره به حضور اعضای هیات علمی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیان کرد: اعضای هیات علمی در همه بخش ها باید تلاش کنند و توسعه دانشگاه نیازمند همکاری همه کارکنان و اعضای هیات علمی است و در این راستا به گرمی دست همه را برای توسعه همه جانبه دانشگاه جیرفت می فشاریم.

در ادامه دکتر اسماعیلی پور معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت نیز ضمن ارائه گزارشی از ترم گذشته گفت: قدردان همه اعضای هیات علمی هستیم زیرا پس از دوران کرونا توانستیم فعالیت های آموزشی و پژوهشی را از سربگیریم و این مهم بسیار خوب بود.

وی افزود: از همه اعضای هیات علمی که تلاش کردند و ارتقا مرتبه داشتند بسیار تشکر می کنیم و امیدواریم سایر اعضای هیات علمی نیز در این راستا گام بردارند.

در ادامه اعضای هیات علمی به بیان نظرات خود پرداختند.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت