دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت: پیشرفت شرکت های صنعتی باعث پیشرفت جامعه می شود
پنجشنبه، 4 اسفند 1401
رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به حضور شرکت ها و کارخانجات متعدد در شرکت شهرک های صنعتی گفت: باید تلاش کنیم که این شرکت ها رشد و توسعه یابند زیرا پیشرفت شرکت های صنعتی باعث پیشرفت جامعه می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته در نشست با شرکت شهرک های صنعتی که با حضور نماینده مردم جیرفت و عنیرآباد برگزار شد افزود: امروز نگاه وزارت علوم به آموزش تغییر کرده است و به سمت آموزش مهارت محور در حال حرکت است.

دکتر شکفته خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف وزارت علوم و سند راهبردی دانشگاه جیرفت تربیت دانشجو به صورت مهارت محور با همکاری صنایع، معادن و سایر حوزه های مرتبط در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جیرفت با بیش از چهار هزار دانشجو و 130 عضو هیات علمی تمام وقت جوان و نخبه سهم بزرگی در راستای توسعه آموزش، پژوهش و فرهنگ منطقه ایفا می کند.

دکتر شکفته با بیان این مطلب در حوزه ارتباطات بین المللی دانشگاه جیرفت با دانشگاهها و مراکز پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کرده است و این مهم در حوزه پژوهشی و تبادل یافته های پژوهشی بسیار تاثیر گذار است.

در ادامه نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری دوره های مهارت افزایی یکی از اولویت های دانشگاه جیرفت باشد.

دکتر اعظمی افزود: اولویت اعضای هیات علمی دانشگاه جیرفت رفع مشکلات منطقه باشد و در این راستا دانشگاه جیرفت باید پیشگام شود.

رئیس شرکت شهرک های صنعتی در ادامه گفت: در راستای برنامه برای اشتغال فارغ التحصیلان حوزه صنعت تلاش خواهیم کرد و دانشگاه جیرفت اولویت ما است.

وی تصریح کرد: در حوزه های مختلف از جمله بازدید های علمی و برگزاری دوره های کارآموزی می توانیم کمک کنیم.

وی با بیان این مطلب که شرکت شهرک های صنعتی می تواند از پایان نامه های تقاضا محور حمایت کند خاطرنشان کرد: 8 پایان نامه تقاضا محور از دانشگاه جیرفت را می توانیم حمایت کنیم.

این نشست به همت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه جیرفت برگزار شد.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت