دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت: فعالان دانشجویی سرمایه های مدیریتی آینده کشور می باشند
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1402
رئیس دانشگاه جیرفت گفت: فعالان دانشجویی سرمایه های مدیریتی کشور محسوب می شوند، لذا باید در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت ، دکتر حسین شکفته در نشست با شورای صنفی دانشجویان و فعالان حوزه های فرهنگی که به مناسبت هفته سراهای دانشجویی برگزار شد افزود:  دوره کارشناسی و حضور در سراهای دانشجویی به عنوان بهترین دوران زندگی هر دانشجو است و به رغم چالشهایی که دارد  می توان دست آورد های خوبی برای آینده داشته باشد.

 دکتر شکفته فعالان دانشجویی را سرمایه های مدیریتی آینده کشور بر شمرد و  خاطرنشان کرد: مدیران تراز اول کشور در زمان دانشگاه از فعالان دوران دانشجویی در دانشگاه ها بودند که فضاهای مدیریتی را در این سطح تمرین کردند و امروز موفق تربن مدیران محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه فعالان دانشجویی در زندگی شخصی هم انسان های موفقی خواهند بود گفت: شماها بازوهای فکری و نظارتی مدیران دانشگاه هستید تلاش و فعالیت های خود را افزایش دهید و مشکلات را تا حصول نتیجه پی گیری کنید و اگر انجام نشد به من گزارش کنید تا دلایل را بررسی و مشکلات را رفع نماییم.

رئیس دانشگاه ادامه داد: ما از زحمات شما در شورای صنفی قدردانی می نماییم و تلاش داریم بهترین امکانات رفاهی و آموزشی را در دانشگاه  برای شما فراهم کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت در ادامه ضمن گرامی داشت هفته سراهای دانشجویی گفت:  همه تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه برای ایجاد فضای آرام و با نشاط زیست بوم دانشجویی است.

دکتر مسلم بسیج افزود: روحیه مطالبه گری شما دانشجویان قابل تقدیر است و امیدواریم با تلاش بتوانیم مشکلات را حل نماییم.

در ادامه اعضای شورای صنفی دانشجویی و فعالان حوزه های مختلف ضمن بیان این مطلب که مسئولان دانشگاه همیشه پاسخگوی دانشجویان بوده اند بر رفع برخی مشکلات در حوزه خوابگاه ها  و مشکلات دانشجویی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت نشست صمیمی فعالان حوزه های مختلف فرهنگی و دانشجویی و همچنین شورای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی، رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر امور دانشجویی برگزار شد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت