دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

اختتامیه هفته خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه جیرفت برگزار شد
دوشنبه، 1 خرداد 1402
اختتامیه هفته خوابگاه های دانشجویی با حضور پرشور دانشجویان، هیئت رئیسه و جمعی از مدیران این دانشگاه برگزار و از رتبه های برتر شرکت‌کننده در مسابقات و رقابت‌های این هفته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در این آیین با تقدیر از برگزاری این مراسم، دانشجو را رکن اصلی دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان با حضور در برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و سایر برنامه ها تلاش کنند روحیه خود باوری را تقویت کنند.

موسی محمدی به عنوان کارآفرین و خیر نمونه کشوری مهمان این مراسم بود که در سخنانی با ارائه بخشی از راهکارهای موفقیت و کارآفرین دانشجویان را به حفظ روحیه امید و توکل و تلاش تشویق نمود. وی که خود زمانی مددجوی کمیته امداد بوده است توانسته است با تلاش و پشتکار و به گفته خودش با لطف خداوند، فقر را شکست دهد و اکنون زندگی خود را متحول نماید و موفق به ایجاد چندین شرکت و موسسه خیریه شود.

در ادامه این ایین معاون دانشجویی دانشگاه دکتر مسلم بسیج گفت: هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه جیرفت با برگزاری چندین رقابت ورزشی و فرهنگی با مشارکت و رقابت بیش از 400 دانشجو دختر و پسر همراه بود که در مراسم اختتامیه این هفته از نفرات، تیم‌ها و گروه‌های برتر این رقابت‌ها تجلیل بعمل آمد.

دکتر بسیج افزود: مسابقات ورزشی هفته خوابگاه‌ها شامل پرس سینه، دارت، تنیس امدادی، پنالتی بسکتبالی، داژبال، تنیس بود و مسابقات فرهنگی شامل عکاسی، طراحی کاریکاتور، شعر و خاطره‌نویسی، تکمیل جمله و اتاق نمونه بودند که با هدف ایجاد شور و انگیزه بین دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه برگزار شد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت