دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه جیرفت به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر
چهارشنبه، 3 خرداد 1402
به مناسبت سالرروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه جیرفت با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، کانون بسیج اساتید، بسیج کارکنان دانشگاه، بسیج دانشجویی و همچنین استقبال باشکوه اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در این آیین گفت: با محاسبات و تجهیزات مادی قادر به آزاد سازی خرمشهر نبودیم، قدرت و ایمان الهی بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

رئیس دانشگاه جیرفت افزود: بر همین مبنا بود که  امام خمینی(ره)  فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.

دکتر شکفته تصریح کرد: حماسه آزاد سازی خرمشهر نشان داد که اگر به خداوند متعال  توکل کنیم، هر غیر ممکنی نیز ممکن خواهد شد.

وی بیان کرد: جوانان دفاع مقدس با نهادینه کردن فرهنگ  ایثار و شهادت  باعث شدند  تا امروز در اوج اقتدار قرار بگیریم و با وجود تهدیدات گسترده طی چهل و چهار سال گذشته وجبی از این آب و خاک جابجا نشود.

رئیس دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که کسی باور نداشت نفت کش های ابرقدرتهای جهانی را در خاور میانه توقیف کنیم بیان کرد: اراده، ایمان و شجاعت باعث شد که ابر قدرتهای جهانی امروز قدرت و نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی را در منطقه و دنیا ببینند.

وی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز نظام  جمهوری اسلامی  به پشتیبانی رهنمودهای مقام معظم رهبری ترس بر دل قدرت های جهانی انداخته است.

گفتنی است این مراسم به مناسب سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت