دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

قدردانی امام جمعه جیرفت از تلاشهای دکتر حسین شکفته در مسیر پیشرفت دانشگاه جیرفت
یکشنبه، 7 خرداد 1402
حجت الاسلام دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت و رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان گفت: دکتر حسین شکفته طی یکسال گذشته در راستای ارتقاء مباحث فرهنگی و علمی همچنین توسعه و پیشرفت دانشگاه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و هیئت رئیسه دانشگاه توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و عمومی جنوب کرمان دارند که شایسته قدر دانی است و من هم تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت حجه الاسلام  دکتر میثم تارم  امام جمعه در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان که با حضور جمعی از مدیران کل و همچنین فرماندار شهرستان جیرفت به میزبانی دانشگاه جیرفت برگزار شد خاطر نشان کرد: جیرفت شاهراه حیاتی چهار استان کشور است و دانشگاه جیرفت باید در کنار رشته های فنی مهندسی و کشاورزی به تأسیس رشته های علوم انسانی اهتمام بورزد.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد توجه به شرکت های دانش بنیان و حمایت از جوانان و اساتید دانشمند این دانشگاه منجر به بهبود صنعت و کشاورزی جنوب خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر تارم ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر شکفته ارتباط محوری بین دانشگاه، کشاورزان و صنعت مستحکم تر شود.

 فرماندار جیرفت:
 
 

 دانشگاه جیرفت در قامت یک دانشگاه موثر، نقش خود را در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه جنوب کرمان به اثبات رسانده است.

دکتر احمد بلند نظر  فرماندار جیرفت در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت گفت: دانشگاه جیرفت در قامت یک دانشگاه موثر نقش خود را در ارتقا فرهنگ عمومی و اجتماعی جنوب کرمان به اثبات رسانده است.

دکتر بلند نظر افزود: این روزها شبکه های اجتماعی بر فرهنگ عمومی و اجتماعی مردم تاثیرات زیادی گذاشته اند به طوری که گوی سبقت را از دانشگاه ها ربوده اند.

 فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه اگر روزگاری موبایل فقط در دست پدر خانواده بود اما امروز اینگونه نیست و وارد کلاس درس  مدارس شده است، بیان داشت: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت سیر نزولی مقطعی  دانشگاهها را بر فرهنگ عمومی مردم  بررسی و نقاط ضعف را برطرف نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت بیان داشت: تلاش کنیم از ظرفیتهای بسیج دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی در جهت ارتقا فرهنگ عمومی استفاده کنیم، دانش آموزان را نادیده نگیریم و با برگزاری همایش تلفیقی دانشجو و دانش آموز فاصله بین دانشگاه و مدرسه را با رویکرد اقتصادی کوتاه کنیم و دانش آموزان را با محیط دانشگاه آشنا کنیم.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت