دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا را محکوم کرد
شنبه، 6 خرداد 1402
دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت با صدور بیانیه ای تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، متن بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

 مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ

وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (سوره احزاب،ایه23)

بار دیگر خباثت سردمداران ظلم و عناد در دنیا با یک حرکت کینه توزانه و از سر استیصال با تحریم نهاد پر افتخار بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی همان سازمان مردم نهاد  که جان خویش را ایثارگونه وقف دفاع از اسلام، انقلاب و مردم نموده است، بیرون زد.

همان بسیجی که همواره در حوادث تلخ و بحرانهای کشور در کنار مردم ایستاده  و در مواقع خطرات و تهدیدات نظامی سپر مردم، خاک و میهن عزیزمان بوده است.

به راستی این هجمه از عناد سابقه ای چهل و چهار ساله دارد. آگاه باشید این تحریم مدال شکست خورده دشمن بر سینه بسیج در زمین دانشگاه است. نهادی که نه در معادله محدود می شوند نه می توان مانعی سد راهشان شد. اما ملت فهیم ایران خصوصا جامعه دانشگاهی در کنار بسیج دانشجویی  مصمم تر از قبل به سمت پیشرفت همه جانبه اهداف جهانی اسلام ادامه خواهد داد.

 

در پایان اینجانب از طرف جامعه شریف دانشگاه جیرفت  ضمن محکوم کردن قاطع این اقدام مغرضانه و بی اساسِ دشمنان اسلام و مسلمین، اعلام می داریم؛ همانند مردم در کنار بسیج چشم و چراغ ملت ایران خواهیم بود و تلاش می کنیم  با تفکر بسیجی  کشور  ایران اسلامی را به اوج اقتدار در دنیا  برسانیم. انشاءالله.

والسلام علیکم

حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت