دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دکتر حسین شکفته در جمع بانوان دانشگاه: امروز بانوان، تاثیرگذارترین رکن خانواده و جامعه هستند
سه‌شنبه، 16 خرداد 1402
رئیس دانشگاه جیرفت در نشست با بانوان حوزه های مختلف اداری دانشگاه گفت: امروز بانوان، تاثیرگذارترین رکن خانواده و جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در نشست بانوان یاور علمی دانشگاه که امروز سه شنبه 16 خرداد در دانشگاه با حضور هیئت رئیسه، جهت بررسی چالشهای بانوان برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی همواره به نقش زن در جامعه اهمیت بسیار زیادی قائل است همانطوری که سه نفر از تاثیر گذارترین افراد تاریخ از جمله حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) پرورش یافته مکتب اسلام بودند، لذا امروز هم به برکت مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب، زنان تاثیرگذارترین رکن خانواده و جامعه ما هستند .

دکتر شکفته تصریح کرد: یکی از ماموریتهای مهم هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت حفظ حرمت کرامات انسانی و ارتقاء شخصیت معرفتی  و اخلاقی درون سازمانی است، همه ما خادم مردم هستیم و تفاوتی بین ما وجود ندارد لذا احترام به پیشکسوتان دانشگاه باید سرلوحه فعالیت کارکنان قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که فرزندان گل سرسبد خانواده های ما هستند بیان کرد: تلاش کنیم بهترینها را به عنوان الگو به جامعه معرفی نماییم.

رئیس دانشگاه جیرفت اظهار کرد: سال 1402 فرزندان نخبه شما را از مهد کودک تا دانشگاه در قالب یک برنامه با حضور خانواده ها و مسولان تجلیل خواهیم کرد تا از تلاشهای شما مادران قدردانی شود.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت در ادامه این نشست با بیان این مطلب که تبلیغات و روایتگری های دروغ غرب علیه زنان ایرانی در قالب زن، زندگی، آزادی نوعی فریبکاری برای گمراه شدن از فساد در جامعه غربی است، گفت: قریب به اکثریت کارکنان خدوم این مجموعه دانشگاهی چه به عنوان استاد و چه در مقام یاور علمی را بانوان تشکیل داده اند و این نمونه بارز احترام و ارزش جامعه کنونی ایران اسلامی است که به برکت انقلاب، اسلام و خون شهدا به دست آمده است.

در پایان نشست، دکتر برازنده معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه خاطرنشان کرد: تلاش ما و همکاران در حوزه اداری و مالی تا جایی که توان و بخشنامه ها یاری کند تامین رفاه و آرامش فکری شما کارکنان است و اعتقاد داریم در سایه آرامش یک سازمان است که توسعه و پیشرفت ها شکل می گیردو همچنین ماموریتها محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این نشست بانوان حوزه های مختلف اداری نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت