دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور: همه امکانات برای برگزاری کنکور سراسری آماده است/ داوطلبین نگران نباشند.
دوشنبه، 12 تیر 1402
دکتر امیدعلی اسماعیلی پور نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری گفت: همه امکانات لازم برای برگزاری کنکور سراسری آمده است و داوطلبین نگرانی نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر امیدعلی اسماعیلی پور معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت در نشست هم اندیشی برگزار کنندگان مرحله دوم کنکور سراسری 1402 گفت: آزمون سراسری یکی از حساس ترین و سرنوشت‌ساز ترین آزمون های کشور در مجموعه سازمان سنجش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی ادامه داد: خانواده ها نگران نباشند، امکانات حفاظتی، رفاهی، سرمایشی دانشگاه جیرفت برای داوطلبین در شرایط بسیار خوبی است و تلاش می کنیم میزبان خوبی برای آینده سازان جامعه باشیم.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور افزود: سازمان سنجش جرائم سنگینی را برای متخلفین و متقلبین امتحان کنکور در نظر گرفته است که سخت تنبیه می شوند و از طرفی حق کشف و تقلب در نظر گرفته شده است تا همه عوامل نسبت به شناسایی افراد متخلف تلاش کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت بیان داشت: سال جاری دستگاههای ردیاب و کشف ابزار تقلب بسیار پیشرفته تر از سالهای گذشته و بر اساس نیازهای روز مراقبین و حفاظت کنکور آماده شده است و تلاش می کنیم کنکور در شهرستان جیرفت با دقت بسیار بالایی برگزار شود.

در ادامه مهندس اخلاقی مدیر حراست دانشگاه جیرفت نکات حفاظتی و برخی تغییرات کنکور را بیان و تاکید کرد: عوامل اجرایی نهایت حساسیت را در برگزاری این آزمون داشته باشند.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت