دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

بیش از 98 درصد اساتید دانشگاه جیرفت عضو کانون بسیج اساتید دانشگاه هستند.
سه‌شنبه، 13 تیر 1402
دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه جیرفت: بیش از 98 درصد اساتید دانشگاه جیرفت عضو کانون بسیج اساتید دانشگاه هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت  در جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه جیرفت که امروز سه شنبه سیزدهم تیرماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه با حضور مسولان بسیج اساتید استان، شهرستان همچنین هیئت رئیسه دانشگاه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت برگزار شد گفت: حضور و فعالیت بیش از 98درصد اساتید دانشگاه در کانون بسیج اساتید دانشگاه نقطه عطفی است برای دانشگاه جیرفت و جزو افتخارات محسوب می گردد.

دکتر شکفته این موفقیت را مرهون حسن خلق و تلاشهای دکتر ارسلان بردارنده رئیس سابق بسیج اساتید دانشگاه دانست و افزود: دکتر برازنده نمونه کامل یک بسیجی است که پی گیری های  بسیار زیادی در جهت رشد و شکوفایی بسیج اساتید دانشگاه داشتند و این  به سلامت کاری و خلوص نیت دکتر برازنده برمی گردد.

دکتر شکفته در ادامه دکتر حمزه حسینی مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه را شخصیتی مخلص و انقلابی برشمرد  ابراز امیدواری کرد تا در مسیر هم افزایی و جذب حداکثری اساتید دانشگاه حرکت کند.

در ادامه حجه الاسلام اصغر شاهرخی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: امروز جلسه تودیع نیست بلکه تکریم از تلاشهای فردی شایسته و اخلاق مدار است که منشا خدمات ارزنده ای در کانون بودند.

حجه الاسلام اصغر شاهرخی افزودند دکتر سید حمزه حسینی مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه شخصیتی جوان و تحول خواه هستند که می توانند با همین روحیه به مدد مشکلات منطقه حرکت کنند و ارائه طریق نمایند

دکتر مرادیان جانشین رئیس بسیج اساتید استان کرمان در این نشست اظهار داشت: در ایام عید قربان  تا عید غدیر هستیم، تلاش کنیم سنگری را که حضرت علی با مجاهدت برای قرارگاه پیامبر پر کرد اما قرارگاه خودش از شخصیتی مثل حضرت علی خالی شد را برای رهبر انقلاب خالی نکنیم و زینب وار قبل از قیامها عماریون را بیدار کنیم تا شکستی اتفاق نیفتد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت