دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

پایان ماراتن نفس‌گیر کنکور سراسری 1402 در جیرفت
پنجشنبه، 15 تیر 1402
ماراتن نفس‌گیر آزمون سراسری 1402 در شهرستان جیرفت با برگزاری آزمون گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و در صبح روز چهارشنبه شروع و در ادامه گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر روز چهارشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز پنجشنبه و همچنین این ماراتن با برگزاری آزمون زبان های خارجی در بعد از ظهر روز پنجشنبه در دانشگاه جیرفت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر امیدعلی اسماعیلی پور نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در این آزمون چهار هزار داوطلب مرد و زن در شهرستان جیرفت به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 500 نفر کار اجرایی برگزاری آزمون سراسری را برعهده داشتند که با رعایت کامل همه نکات توانستند همانند سال های گذشته این آزمون حساس را برگزار کنند.

دکتر اسماعیلی پور با بیان این مطلب که آزمون سراسری 1402 در شهرستان جیرفت در 35 حوزه امتحانی برگزار شد تصریح کرد: از  مجموع کل داوطلبان، تعداد 375 داوطلب در همه حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری 1402 غایب بودند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور ضمن قدردانی از حساسیت همه دستگاه‌های اجرای شهرستان جیرفت برای برگزاری آزمون سراسری سال1402 افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، اداره برق، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات، شهرداری، اورژانس 115، هلال احمر، آب و فاضلاب شهرستان که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون همیاری کردند، تشکر می‌نمایم.

دانشگاه جیرفت برگزارکننده آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت، رئیس دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش از روند برگزاری آزمون سراسری بازدید کردند.

 

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت