دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت در جمع دانشجویان جهادگر: اردوهای جهادی تمرین خود سازی، خودشناسی و همچنین محل افزایش روحیه استقلال طلبی دانشجویان است
چهارشنبه، 21 تیر 1402
رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به برگزاری اردو های جهادی توسط بسیج دانشجویی گفت: اردو های جهادی تمرین خود سازی و خود شناسی است و این مهم باعث افزایش روحیه استقلال طلبی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرف در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و دانشگاه جیرفت که بمنظور خدمت رسانی به حوزه های نیازمند بخش اسفندقه در شهرستان جیرفت حضور داشتند ضمن قدر دانی از روحیه و اراده بالا دانشجویان در جهت خدمت به مردم منطقه گفت: شما دانشجویان طی این مدتی که در اردو حضور دارید از خدمات گسترده بیش از چهل دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی به کشور آشنا می شوید و در کنار آن، حوزهای نیازمند و کمبودها را می شناسید.

وی افزود: از شاخصه های مهم اردوهای جهادی افزایش روحیه استقلال طلبی، اعتماد بنفس، کسب مهارتهای جدید در حوزه  ارتباط، کار گروهی و اجرایی، همچنین تجربه زندگی در شرایطی با امکانات محدود و سخت است.

دکتر شکفته در پایان اراده دانشجویان بسیجی در خدمت به مناطق محروم را ستودنی دانست و بیان کرد: این روحیه دانشجویان، مردم کشور ما را نسبت به آینده خوشبین تر خواهد کرد چرا که دانشجویان بسیجی  بعدها با مسولیت های اجتماعی که خواهند پذیرفت کمبودها را می دانند و با سرعت و برنامه ریزی بهتر نسبت به رفع مشکلات مردم گام بر می دارند.

گفتنی است این اردو ده روزه با حضور دانشجویان خواهر و برادر بسیجی دانشگاه های جیرفت با اهداف عمرانی، آموزشی و بهداشتی در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت در حال برگزاری است.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت