دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

امضای تفاهم‌نامه همکاری بسیج مهندسین جامعه کشاورزان استان کرمان با دانشگاه جیرفت
چهارشنبه، 11 مرداد 1402
در راستای برقرای همکاری‌های مختلف آموزشی و پژوهشی بسیج مهندسین جامعه کشاورزان استان کرمان با دانشگاه جیرفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در راستای اهداف سند چشم‌انداز سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ارتباط موثر بین بسیج مهندسین جامعه کشاورزان و جامعه علمی و دانشگاهی، با حضور سرهنگ عسکرپور رئیس بسیج مهندسین جامعه کشاورزی استان کرمان  در محل دفتر رئیس دانشگاه جیرفت تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بسیج مهندسی جامعه کشاورزی استان کرمان و دانشگاه جیرفت امضا شد.

در حاشیه این نشست دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در رابطه با مفاد این تفاهم‌نامه به خبرنگار واحد خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: این تفاهم‌نامه دارای 10 ماده می‌باشد که به منظور ارتباط هدفمند بین کانون‌های بسیج دانشگاه با بسیج مهندسین کشاورزان استان امضا شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی با در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌ها و امکانات طرفین، ارتقاء دانش و فرهنگ‌سازی جهت حفظ و نگهداری تنوع زیستی گیاهان مهم زراعی  منطقه، اجرای طرح‌ها پژوهشی مشترک همچنین افزایش سطح آگاهی جوامع محلی و کارشناسان فعال در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی به منظور افزایش مشارکت در امور مربوطه، اشاره کرد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت