دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

افزایش سرانه های رفاهی حوزه دانشجویی دانشگاه جیرفت
سه‌شنبه، 21 شهریور 1402
دکتر صالح سنجری معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت گفت: سال تحصیلی گذشته در حوزه های مختلف زیست دانشجویی با حمایت ویژه ریاست دانشگاه، اقدامات زیادی انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر صالح سنجری که در نشست صمیمی معاونت دانشجویی دانشگاه جیرفت با مدیران و کارشناسان حوزه دانشجویی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدیدبرگزار شد افزود: تکریم دانشجو اصل مهم حوزه معاونت دانشجویی است، لذا این مهم را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت خاطر نشان کرد: ذائقه دانشجویان دهه هشتادی متفاوت و نسل انفجار اطلاعات از پنجره فناوری هستند، تلاش کنیم  با آنها همگام شویم.

دکتر صالح سنجری تاکید کرد: ابتدا فضای احترام و  وحدت را در حوزه معاونت تقویت کنیم و سپس با همین استراتژی به سمت برطرف کردن چالش‌ها و مطالبات دانشجویان و خدمات بهتر حرکت کنیم.

وی حوزه معاونت دانشجویی را نزدیکترین حوزه به دانشجویان خواند و اظهار داشت: با ابتکار عمل و مدیریت لحظه، با صبر  و تدبیر، مسائل و چالش‌های حوزه دانشجویی را برطرف نمایید.

دکتر سنجری  گفت: با رفتارهای دوستانه زمینه جذب و اعتماد دانشجویان را فراهم کنید. همچنین  از ظرفیت‌های دانشجویان برای کمک به آن‌ها غافل نشویم.

معاون دانشجویی دانشگاه در پایان اظهار داشت: دانشگاه جیرفت پتانسیل‌های بسیار فراوانی دارد، تلاش کنید ظرفیت‌های دانشگاه را به دانشجویان نشان دهید.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت