دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

انتشار مقاله عضو هیات علمی دانشگاه جیرفت در مجله بین‌المللی ساینس
سه‌شنبه، 9 آبان 1402
رئیس دانشگاه جیرفت از پذیرش و انتشار مقاله عضو هیات علمی این دانشگاه در مجله بین‌المللی ساینس (science با ضریب تاثیر (if): 56.9) خبر داد و گفت: این دست آورد پژوهشی را به همه همکاران به ویژه دکتر علیرضا محمدی تبریک می گویم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته ضمن تبریک به دکتر علیرضا محمدی نویسنده مسئول این مقاله، افزود: عنوان این مقاله "مسیر انقراض یوزپلنگ آسیایی (The Asiatic cheetah’s road to extinction)" می‌باشد،که عضو هیات علمی گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه در این مطالعه موانع پیش‌روی حفاظت یوزپلنگ آسیایی را بررسی و راهکارهای موثر به منظور جلوگیری از انقراض این حیوان را ارائه نموده است.

دکتر شکفته این مقاله را حاصل 5 سال تحقیق و پژوهش توسط دکتر محمدی دانست و تصریح کرد:  یافته های این پژوهش در یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین نشریات علمی جهان منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت،  در ماه گذشته یکی دیگر از اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت نیز در جمع دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفت که این مهم نشان از روند رو به رشد دانشگاه و اعضای هیات علمی در حوزه پژوهشی می‌باشد.

لینک مقاله منتشر شده در مجله ساینس


منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت