دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

نشست تکریم و معارفه مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جیرفت برگزار شد.
دوشنبه، 22 آبان 1402
نشست تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جیرفت با حضور هیئت رئیسه، روسای دانشکده ها، مدیران، کارکنان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در این نشست گفت: از تلاشهای دکتر یداله بدخشان طی مدت تصدی قدر دانیم و قصد داشتیم خون تازه ای به حوزه فرهنگی دانشگاه تزریق نماییم لذا خانم دکتر شهدادی را با مشورت نخبگان دانشگاه انتخاب کردیم.

شکفته ادامه داد: حوزه فرهنگی دانشگاه حوزه بسیار وسیعی است باید تلاش کنیم از همه ظرفیتهای کارکنان و دانشجویان در جهت ارتقای شاخصه های فرهنگی دانشگاه کمک بگیریم.

وی بیان کرد: ظرفیت انجمن ها و کانونهای فرهنگی دانشگاه ظرفیت عظیمی است با کمی تدبیر همراه با پشتکار و تلاش موفقیت های کشوری در انتظار شماست.

رئیس دانشگاه جیرفت تاکید کرد: اجرای برنامه ها فرهنگی را به دانشجویان واگذار کنید تا آزمون و خطا نمایند و برای آینده ای بهتر ساخته شوند.

دکتر شکفته افزود: فعالیتهای فرهنگی کلاس خودسازی اخلاقی و معرفتی برای دانشجویان است، اگر چیزی غیر از این باشد نمی پذیریم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیز ضمن قدر دانی از خدمات دکتر بدخشان برای مدت دوسال فعالیت فرهنگی در دانشگاه، گفت: پاکدستی و تلاش شبانه روزی یکی از مهمترین ویژگی های دکتر بدخشان بود.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه افزود: دکتر شکفته در انتصاب افراد به دو فاکتور مهم توجه دارند ابتدا جوانگرایی دوم بانوان، که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: دکتر شهدادی هم دغدغه مند حوزه فرهنگی است امیدواریم همه یاری کنند تا ماموریتها محقق شود.

در ادامه این نشست از خدمات دکتر بدخشان تقدیر و دکتر شهدادی به عنوان سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جیرفت منصوب شد.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت