دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

جانبازان دانشگاه جیرفت تجلیل شدند
چهارشنبه، 23 اسفند 1402
به مناسبت 22 اسفند روز ملی بزرگداشت شهدا، از جانبازان سرافراز شاغل در دانشگاه تجلیل بعمل آمد و به همین مناسبت غبار روبی و گل افشانی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه نیز انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز شاغل در دانشگاه ضمن تقدیر از ایثارگری های جانبازان، اهمیت نام جانباز را به تداوم و ثبات قدم های آن ها در مسیر انقلاب دانست و تاکید کرد: شاید مهم ترین وظیفه جانبازان که آن شرایط پرخطر جنگی را درک کرده اند و اهمیت حفاظت از نظام را بیش از سایرین به ویژه جوانان می دانند، جهاد تببین و بیان پیشرفت های کشور و اهمیت دادن به حفظ آرمان های انقلاب می باشد.

وی با گرامیداشت و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، بیان داشت: امیدوارم توفیق این را داشته باشیم که از این ماه پرخیر و برکت، بهره کافی را ببریم و در این ماه بیش از پیش با قران مانوس باشیم و با قرائت قران و تدبّر در قرآن و معنای آیات، تلاش کنیم که مفاهیم و اصول قرانی را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی حضور در محافل و مراسم مذهبی را راهی برای فرار از هوای نفس و دوری از شیطان دانست و بیان کرد: نفس انسان بسیار سرکش است و نیاز به تذکر دارد. حضور انسان در اینگونه مراسم ها می تواند او را از هوای نفس و شیطان دور کند.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت