دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رئیس دانشگاه جیرفت درگذشت شهادت‌گونه هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تسلیت گفت
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رئیس دانشگاه جیرفت با صدور پیامی درگذشت شهادت‌گونه هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، استاندر و امام جمعه آذربایجان شرقی را تسلیت گفت

متن پیام دکتر حسین شکفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر پرواز شهادت‌گونه حجه الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خدمتگزار، پرتلاش، مخلص و مردمی قلب ملت ایران را اندوهگین ساخت.

شهادت در بهترین زمان (ولادت امام رضا(ع)) و بهترین مکان (مسیر خدمتگزاری)، مزد سال‌ها اخلاص و خدمت بی‌منت برای مردم، گوارای وجود افراد خدومی است که برای گره‌گشایی از کار مردم سر از پا نمی‌شناسند.

مردان شریفی از جمله حجه‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه مردمی و دوست‌داشتنی تبریز، دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه مخلص و مجاهد، مالک رحمتی استاندار جوان انقلابی و گروه پروازی و همراهانی که در این سانحه به رحمت الهی پیوستند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه جیرفت این غم و فقدان بزرگ را به رهبر عزیز انقلاب، ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ رحمت الهی را برای همه درگذشتگان این سانحه طلب می‌نمایم و از خداوند منان آرامش ابدی برای آن‌ها خواستاریم و برای ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.


منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت