دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

پایان رویداد استارت آپی در دانشگاه جیرفت
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
مدیر مرکز رشد دانشگاه جیرفت بیان داشت: رویداد استارتاپی رویش با معرفی ایده‌های نوآورانه در دانشگاه جیرفت با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر ایمان گروهی مدیر مرکز رشد دانشگاه جیرفت افزود: آیین اختتامیه چهارمین رویداد استارتاپ کارآفرینی رویش با حضور جمعی از فعالان حوزه کارآفرینی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

وی افزود: رویداد رویش سه روز به طول انجامید که روز اول با برگزاری کارگاه‌های آموزشی خلق ایده تیم‌سازی و بوم کسب و کار آغاز و در روز دوم تشکیل تیم‌ها، نحوه بیان و معرفی ایده در کمتر از 90 ثانیه  جهت معرفی به سرمایه‌گذار و مشتریان تمرین گردید.

مدیر مرکز رشد دانشگاه جیرفت خاطر نشان کرد: ابتدا 15 ایده در زمینه‌های مختلف اعم از کشاورزی، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و... به کمیته داوران ارائه شد که هر 15 ایده موفق به تیم‌سازی و اقدام به تهیه بوم کسب و کار نمودند. 

دکتر ایمان گروهی پیرامون ایده‌های برتر اظهار داشت: ایده اول طراحی و ساخت اپلیکیشن کنتور خوان از راه دور و هوشمند، مقام دوم باز گرداندند قطعات ضایعاتی و مستهلک خودروها به چرخه مصرف کشاورزی با ساخت ابزارالات متفاوت و مقام سوم تولید و انواع فرآوری‌ها از میوه خرما انتخاب شدند.

مسئول رویداد رویش دانشگاه جیرفت در پایان ضمن قدردانی از پشتیبانی‌کنندگان این رویداد گفت: دانشگاه جیرفت تلاش دارد تا از طریق مرکز رشد واحدهای فناوری اثر‌گذاری مسئولیت اجتماعی این مجموعه آموزشی و پژوهشی را در زمینه رفع نیازهای فناورانه صنعت منطقه ، ایجاد کسب و کارهای جدید  گسترش دهد.
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت