دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد: اولویت من در پیگیری مشکلات، مسائل کارشناسی شده در کارگروهای تخصصی است
دوشنبه، 14 خرداد 1403
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در بازدید از دانشگاه جیرفت و طی نشستی با اشاره اهمیت دانشگاه ها در تصمیم گیری های کشور، بیان داشت: کارگروه های تخصصی در حیطه های مختلف به عنوان بازوهای مشورتی و تصمیم گیری توسط ما در حال ایجاد است و اولویت من در پیگیری مشکلات، مسائل کارشناسی شده در این کارگروهای تخصصی دفتر خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر بهنام سعیدی بیان داشت: پیرامون مسائل و قوانین و طرح هایی که در مجلس مطرح می شود، دانشگاه می تواند کمک بسیاری به ما نمایندگان داشته باشد، چرا که موضوع مربوطه توسط اساتید و متخصصین دانشگاه کارشناسی می شود و اطمینان ما در پیگیری و نظردهی در مورد آن موضوع بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به همدلی مثبت و مناسب بین هیات رئیسه دانشگاه و تقدیر از فعالیت هایی که طی سال های اخیر در این دانشگاه انجام شده است، بیان داشت: رئیس دانشگاه جیرفت از افراد مخلص این نظام است و با شناختی که من از ایشان دارم با دلسوزی همواره پیگیری رفع مشکلات موجود در حوزه مدیریتی خود بوده است. ما از ایشان می خواهیم فردی از دانشگاه را به ما معرفی کند تا بتوانیم از ایشان به عنوان مشاور در امور مربوطه استفاده کنیم.

دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت، در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و هیات همراه ایشان در دانشگاه جیرفت به ارائه گزارشی پیرامون روند دانشگاه از ابتدا تاسیس و انجام فعالیت های انجام شده در دانشگاه طی سال های اخیر پرداخت و روند این دانشگاه را رو به رشد دانست و این موضوع را حاصل تلاش های همکاران دانشگاهی، همراهی دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی و نگاه ویژه وزارت علوم به جنوب کرمان دانست.

حجه الاسلام شاهرخی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد و امام (ره) گفت: یکی از مهمترین برکات خون شهدای پانزده خرداد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امام (ره) همین صندوق های رای و انتخاب توسط مردم است.

وی افزود: دانشگاه جیرفت این ظرفیت را دارد که نه در جنوب کرمان بلکه در کشور تاثیرگذار باشد و از ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه نیروی انسانی و زیر ساخت ها برخوردار است که امیدواریم در دوره نمایندگی جنابعالی شاهد تعالی بیشتر دانشگاه و شهرستان های جیرفت و عنبرآباد باشیم.
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت