دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه پیرامون حملات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل
چهارشنبه، 11 مهر 1403
جلسه هم اندیشی شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه جیرفت پیرامون اتفاقات روز خاورمیانه و دنیا و به طور ویژه حملات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و لبنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در این جلسه دکتر حمزه حسینی رئیس بسیج اساتید دانشگاه جیرفت ضمن محکوم کردن این حملات و با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، بیان داشت: ما برادر خود را از دست دادیم؛ در واقع وجود سید حسن نصرت الله مانند حضور یک برادر مهربان و توانمند در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران بود. او از جنس امام حسین (ع) بود و با تاسی از نام ایشان و در حقیقت در مظلومیت تمام در مقابل ظلم ایستادگی کرد و در آخر به آرزویش که شهادت بود رسید.

در این جلسه همچنین به تبیین چگونگی مقابله با شرایط کنونی حاکم بر جامعه بر اساس وظیفه انسانی توسط اساتید دانشگاه  پرداخته شد و گوش به فرمان دستورات رهبر انقلاب بودن، خصوصاً فرض واجب جهت دفاع از حزب الله مورد تاکید قرار گرفت و چگونگی این دفاع از تریبون های دانشگاه تا ضاحیه تشریح شد.

در نهایت اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه جیرفت همراهی دیپلماسی و میدان، وحدت درونی در جامعه و مردم را مهم ترین راهکار برون رفت از شرایط موجود دانستند و اجرای برخی برنامه های حمایتی، فرهنگی و رسانه ای جهت همراهی با مردم غزه و لبنان در دستور کار قرار گرفت.
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت