دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

قابل توجه قبول شدگان کارشناسی دانشگاه جیرفت (در حال بروزرسانی...) - اطلاعیه ثبت نام و فایل‌های مورد نیاز
شنبه، 21 مهر 1403
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای همه پذیرفته شدگان کارشناسی 1403(کنکور سراسری و با سوابق تحصیلی )، اطلاعیه و فرم های لازم برای ثبت نام و موارد اطلاعات بیشتر در این خبر در حال بروزرسانی است.

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شـدگان محتـرم، بـه اطـلاع مـی رسـاند ثبـت نـام و تحویـل مـدارک ایـن عزیـزان طی دو مرحله به صورت غیرحضوری (اینترنتی) و حضوری انجام میگیرد.

ثبت نام غیرحضوری از تـاریخ دوشـنبه 23 مهر لغایـت پـنج شـنبه 26 مهر 1403 بصـورت اینترنتـی انجـام مـیگیـرد که توضیحات کامل آن در فایل اطلاعیه ثبت نام که در زیر قابل دانلود است گذاشته شده است.

برای ثبت نام حضوری لازم اسـت پذیرفتـه شـده گرامـی مـدارک و فـرم هـای درخواسـت شـده را از طریـق دسـتورالعمل ثبـت نـام از پذیرفتـه شـدگان آزمــون سراســری 1403 تهیــه نمــوده و از تــاریخ شـنبه 28 مهر لغایــت ســه شــنبه 1 آبان 1403 با مراجعه حضـوری بـه آدرس دانشگاه (جیرفت - کیلـومتر 8 بزرگراه خلیج فارس- دانشـگاه جیرفـت - سـاختمان مـدیریت امـور آموزشـی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه) نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند.
 
 
 
 
 
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
 
 
--------------------------------------------------------------------------
 
 
وسایل مورد نیاز برای اسکان خوابگاهی (تشک، پتو، متکا)، لوازم شخصی (دمپایی، لباس، و...) و ظروف مناسب غذا و آشپزی

شماره تماس امور دانشجویی (امور خوابگاه 03441233402)
 
شماره تماس دفتر سرپرستی خوابگاه (03441233000 داخلی 186)
 
مدیریت امور دانشجویی
 
 
--------------------------------------------------------------------------
 
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه (مسیریاب، کانال‌های اطلاع‌رسانی، آیین‌نامه‌ها و...) می‌توانید به زیلینک دانشگاه به آدرس (https://zil.ink/ujiroft) مراجعه نمایید.
 
 روابط عمومی دانشگاه
 
 
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت