دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

جشن استقبال از نودانشجویان دانشگاه جیرفت برگزار شد
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401
بمناسب حضور دانشجویان در دانشگاه جیرفت، شب گذشته مراسمی برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود (ورودی 1399 و 1400) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در این مراسم ضمن خیرمقدم به دانشجویان برای آن‌ها در دوره تحصیلی آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: دانشگاه جیرفت به عنوان قطب علمی و دانشگاهی در جنوب استان کرمان جز معدود دانشگاه‌هایی است که توانسته است کلاس‌های تمام ورودی‌ها و مقاطع تحصیلی را به صورت حضوری برگزار کند و خوشحالیم که این موضوع مورد استقبال بخش زیادی از دانشجویان نیز قرار گرفته است.
 
وی پویایی دانشگاه را به حضور دانشجویان در محیط دانشگاه دانست و بیان داشت: من و تمامی اساتید دانشگاه از اینکه امروز شاهد حضور شما دانشجویان در سطح دانشگاه هستیم بسیار خرسندیم و امیدواریم که شما بتوانید در طول تحصیل خود با استفاده از زمان و برنامه‌ریزی که دارید موفقیت‌هایی کسب کنید که قطعاً این بزرگترین افتخار برای ما خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام علی‌اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان در دانشگاه و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود، بیان داشت: شرایط جامعه به گونه‌ای شده است که شما باید در کنار درس خواندن به کسب تجربه و مهارت بپردازید و امیدواریم که در پایان این دوره تحصیلی خود، علاوه بر اینکه نمرات خوبی از اساتید گرفته‌اید، بتوانید چندین مهارت را نیز کسب کنید. باور داشته باشید که این مهارت‌ها در زندگی شما مفید خواهند بود.
 
لازم به توضیح است که این مراسم با اجرای استاد هنرمند و طنزپرداز عیسی اسفندیارپور عضو هیات علمی دانشگاه ولی‌عصر (عج) برگزار شد و استندآپ، موسیقی و مسابقه از بخش‌های مختلف این جشن بود.
 
انتهای پیام/