دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

نشست سالانه بسیج اساتید جنوب کرمان که با حضور آیت علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و به میزبانی دانشگاه جیرفت برگزار شد
دوشنبه، 4 تیر 1403
دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در نشست سالانه بسیج اساتید جنوب کرمان که با حضور آیت علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و به میزبانی دانشگاه جیرفت برگزار شد، ضمن خیر مقدم و تبریک روز بسیج اساتید و گرامیداشت سالروز شهید چمران گفت: باور آدمهایی که معتقدتد برای رفع مشکلات مردم و کشور هیچ بن بستی وجود ندارد کم است اما آیت الله شهید رئیسی جزو انسانهایی بود که عمیقا ایمان داشت هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

این تفکرات  به وضوح بر دولت رئیسی حاکم بود و در  بخش بخش جامعه قابل لمس است، تلاشها زیادی که انجام  و بن بستهایی که باز شد همگی دستاورد همین تفکر است.

وی افزود: با تلاش 8 ساله می توانیم 80 سال کشور را جلو ببریم.

رئیس دانشگاه در پایان تاکید کرد: تلاش کنید ضمن حضور پرشور شخص اصلحی را انتخاب کنید

آیت الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در  نشست تبیینی  سالانه بسیج اساتید جنوب کرمان و روز بسیج اساتید در  دانشگاه جیرفت  ضمن   تبریک روز بسیج اساتید  و گرامی داشتن  سالروز  شهادت شهید چمران گفت:  نزدیکترین افراد به پیغمبر در فردای قیامت  کسانی هستند که راستگوترین مردم، صادق ترین آنها، امانت دارترین مردم ، وفادارترین شما بعهد و پیمانها، خوش خلق ترین شما و  مردمی ترین باشند فردای قیامت به پیامبر نزدیکتر  خواهند شد.

این چند عنصر مهمترین خصوصیات یک انسان فرهیخته بشمار می روند.

وی ادامه داد:باید مقام استاد را گرامی بداریم و اساتید با خصوصیات بسیجی از برترین نعمت های الهی برای کشور محسوب می شوند که گره گشا و رمز اقتدار کشورند. چرا که علم قدرت آفرین و ریشه همه خیرات و خوبیهاست.

جهت علم هم مهم است.

 

آیت الله علیمرادی بیان داشت: استاد مولد علم و دانشمند پرور است و آمیزش آن به فضائل اخلاقی اهمیت آن را صد چندان خواهد کرد. ِلذا مقام استاد و استاد بسیجی باید گرامی داشته شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد انتخابات ریاست جمهوری در پیش است برگزیدن شایسته ها برای آینده کشور بسیار مهم است.

امام (ره) فرمودند: در تمام انتخاباتها در صحنه باشید، چرا که این انقلاب باید زمینه ظهور باشد.

آیت الله علیمرادی اظهار داشت: بعنوان ایرانی و شهروند جمهوری اسلامی یکی از عهدهایمان حضور فعال و دعوت در انتخابات است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد یکی از عوامل قدرت نظام ابتدا حضور در انتخابات  و در مرحله بعد انتخاب اصلح می باشد. آنهم  اصلح و متعهد به اسلام، نظام و کشور است نمونه آن شهید رئیسی بود. 
 
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت