دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

رقابت 3400داوطلب کنکور 1403 در شهرستان جیرفت
شنبه، 23 تیر 1403
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان جیرفت گفت: در سه نوبت روزهای پنج شنبه (صبح و عصر)، جمعه صبح مورخه 21 و 22 تیرماه هفته جاری آزمون کنکور در 32 حوزه امتحانی در پنج رشته ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر امیدعلی اسماعیلی پور تعداد داوطلبین سال 1403 شهرستان جیرفت را 3400 نفر برشمرد که 35 درصد را آقایان و 65 درصد را بانوان تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 450 نفر  اجرای این آزمون را در شهرستان جیرفت برعهده دارند تا آرامش روحی و روانی والدین و داوطلبین را در زمان ازمون تامین نمایند.

دکتر اسماعیلی پور شاخصه مهم این آزمون در جیرفت را درصد داوطلبین دختر و پسر عنوان کرد و بیان داشت: کاهش داوطلبین رشته ریاضی در این شهرستان برای آینده رشته های فنی منطقه که مهندسین  بومی منطقه را تشکیل خواهند داد، نگران کننده است و باید مسولان آموزش و پرورش در این زمینه چاره اندیشی نمایند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت در پایان از فرماندار جیرفت و دستگاههای اجرایی و امنیتی  شهرستان  که در برگزاری آزمون تمام توان خود را بکار گرفته اند تا شرایط مطلوب را در برگزاری و امنیت   در بالاترین سطح ممکن اجرا نمایند تقدیر کرد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت